Darmowa dostawa od 199zł

FAQ

Drogi Kliencie naszego sklepu z bielizną Zaklepane.com.pl, poniżej zamieściliśmy kilka odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania wśród użytkowników sklepu. Mamy nadzieję, że pomogą one i Tobie. Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, na które nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ, możesz skorzystać z zakładki KONTAKT i skontaktować się z naszym sklepem poprzez formularz kontaktowy lub wybrać dogodną formę kontaktu (e-mail / telefon) korzystając z danych kontaktowych podanych w stopce strony. 

1. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZŁOŻONEGO W SKLEPIE ZAKLEPANE.COM.PL?

Złożone w naszym sklepie zamówienia realizujemy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. Skompletowane zamówienie wysyłamy następnego dnia roboczego po dniu, w którym zostało ono złożone. Warunkiem wysyłki zamówienia jest otrzymanie za nie płatności (za wyjątkiem zamówień z formą wysyłki za pobraniem).

2. W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA MOJE ZAMÓWIENIE?

Naszym klientom umożliwiamy dwie metody płatności do wyboru. Jest to wpłata na nasze konto bankowe przelewem tradycyjnym, jak również możliwość opłacenia zamówienia poprzez szybkie płatności internetowe, których operatorem jest PayU. W przypadku zamówień złożonych z opcją wysyłki za pobraniem, płatność za zamówienie następuje w chwili jego odbioru od przewoźnika.

3. JAKIE OPCJE WYSYŁKI MOJEGO ZAMÓWIENIA MAM DO WYBORU?

Klient ma do wyboru wysyłkę zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do paczkomatu InPost. W obu przypadkach możliwa jest wysyłka za pobraniem.

4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?

W przypadku zamówień opłacanych z góry, koszt wysyłki do paczkomaty InPost to 11,90 zł, kurierem - 13,90 zł. Składając zamówienie z opcją wysyłki za pobraniem, koszt wysyłki do paczkomaty InPost lub kurierem to 15,90 zł.

5. W JAKI SPOSÓB MOGĘ UZYSKAĆ INFORMACJE NA TEMAT MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Preferujemy kontakt poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie głównej sklepu oraz w zakładce KONTAKT. Możesz także skontaktować się z nami wysyłając wiadomość na nasz adres e-mail sklep@zaklepane.com.pl. W sprawach pilnych prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 690 085 550. Kontaktując się z nami, pamiętaj by zawsze podać numer swojego zamówienia.

6. DO JAKICH KRAJÓW REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?

Zamówienia wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.

X